1. Når du opdager hullet i pipelinen, er det for sent at fylde det ud

 In Ikke kategoriseret, Pipeline, Promoter, Segmenterng, The Matrixs
  1. Når du opdager hullet i pipelinen, er det for sent at fylde det ud.
  2. Ingen pipeline er til at stole på, hvis sælgerens optimisme bestemmer.
  3. Pipelinen har det bedre med mange små end få store salgsmuligheder.
  4. Pipelines uden bagatelgrænse spilder alles tid.
  5. Ser salgsmulighederne mindre lovende ud, når ordretidspunktet nærmer sig?
  6. Flyttes ordretidspunktet mere end tre gange, bliver salget ikke til noget!
  7. Hvis salgsmuligheder først kommer i pipelinen i tilbudsfasen, bør det være fyringsgrund.
  8. Salgsprocesser på under en måned hører ikke hjemme i en pipeline.
  9. Hvis pipelinen ikke bruges som forcast, er det fordi du ikke tror på din pipeline.
  10. En pipeline, hvis faser ikke afspejler kundens indkøbsadfærd, fungerer ikke.
Recent Posts

Leave a Comment

Kontakt os

Send os en mail, så hører du fra os meget snart.