2. Ingen pipeline er til at stole på, hvis sælgerens optimisme bestemmer.

 In Ikke kategoriseret, Pipeline, Promoter, Segmenterng, The Matrixs

SEGMENT

  1. Sælgerne bruger for meget tid på småkunder, der ville have købt alligevel.
  2. De mest lovende kunder får ikke den opmærksomhed, de fortjener.
  3. Der kan altid sælges mere til kunden, end sælgerne tror.
  4. Kunder skal bestemt ikke behandles ens.
  5. Nogle kunder skal smides ud, hvis man vil tjene penge.
  6. Du kan nemt sælge for meget mere uden at løbe hurtigere.
  7. Krydssalg bliver aldrig til noget uden at være sat i system.
  8. Traditionel kundesegmentering hjælper ikke til mersalg.
  9. A-B-C kundesegmentering duer ikke til at lægge strategi efter.
  10. Nogle kunder er kun værd at beholde, hvis de behandles dårligere.
Recent Posts

Leave a Comment

Kontakt os

Send os en mail, så hører du fra os meget snart.